Proces ocjenjivanja, napredovanja i stjecanja statusa učitelja, nastavnika, profesora i stručnih saradnika u osnovnim i srednjim školama u Srednjobosanskom kantonu započeo je u junu/lipnju 2022. godine sukladno Zakona o osnovnom školstvu (Sl. novine SBK, broj: 11/01, 17/04), Zakonom o srednjem školstvu (Sl. novine SBK, broj: 11/01, 17/04 i 15/12) i Pravilniku o ocjenjivanju, napredovanju i stjecanju statusa učitelja, nastavnika, profesora i stručnih saradnika u osnovnim i srednjim školama u Srednjobosanskom kantonu (Sl. novine SBK, broj:7/21, 4/22 i 6/23) (u daljnjem tekstu: Pravilnik).
Vrijednost procesa ocjenjivanja i vrednovanja rada nastavnika u osnovnim i srednjim školama očitovala je se kroz uključenost svih zainteresiranih strana, od sindikalnih organizacija u obrazovanju, preko aktiva direktora/ravnatelja osnovnih i srednjih škola do Ministarstva obrazovanja, nauke, mladih kulture i sporta SBK, a sve na korist kvalitete nastavnog procesa kroz osnaživanje svrsishodnosti aktivne uloge učitelja, nastavnika, profesora i stručnih suradnika u osnovnim i srednjim školama.
Komisija za imenovanja u zvanja za srednje škole koje nastavni plan i program realiziraju na bosanskom jeziku, imala je pragmatičan pristup u suradnji s odgojno-obrazovnim ustanovama, jer proces ocjenjivanja, a isključivo u svrhu napredovanja nastavnika i stručnih saradnika, odvijao je se po prvi put na području SBK.
Zahvaljujući dosljednosti Komisije, ustrajnosti odgojno-obrazovnih ustanova kao i strpljivosti nastavnika i stručnih saradnika proces ocjenjivanja u svrhu napredovanja nastavnika i stručnih saradnika u zvanja okončan je prijedlogom Komisije za napredovanje 20 nastavnika i stručnih saradnika u sljedeća zvanja:
- 14 nastavnika/stručna saradnika u zvanje mentor
- 4 nastavnika /stručna saradnika u zvanje savjetnik
- 4 nastavnika /stručna saradnika u zvanje viši savjetnik
Princip transparentnosti predstavlja odliku cjelokupnog procesa ocjenjivanja i upravo iz tog razloga sva rješenja kao i dokumentacija koja se odnosi na sva tri elementa ocjenjivanja i na svaki vrednovani dokaz u okviru izvannastavnog stručnog rada, objaviti će se na službenoj stranici Ministarstva za svakog nastavnika/stručnog saradnika koji je predložen za napredovanje u zvanja.
Ministarstvo ovim putem još jednom izražava zahvalnost i vjerovanje kako će započeti procesi doprinijeti kvaliteti odgojno-obrazovnog sistema ali i pozicioniranja nastavnika/stručnog saradnika kao osnove za funkcionalnije školstvo u cjelini.
Rješenja imenovanih nastavnika/stručnih saradnika u zvanja:
Aida Ramčić Salkić
Ajla Sušić
Altijana Azarević
Amra Mirojević
Dalida Srebrenica
Džemal Kulašin
Elmedina Alić
Emina Musić
Ermina Musić
Husein Šljivo
Indira Pašalić
Jasmin Dogan
Lejla Zukan
Mirnes Smajilović
Nedžla Krnjić
Nešad Krnjić
Orhana Kosterović
Refik Umihanić
Selma Rustempašić
Senada Milanović
Vrednovana dokumentacija (izvannastavni stručni rad) imenovanih nastavnika/stručnih saradnika u zvanja:
Aida Ramčić Salkić
Ajla Sušić
Altijana Azarević
Amra Mirojević
Dalida Srebrenica
Džemal Kulašin
Elmedina Alić
Emina Musić
Ermina Musić
Husein Šljivo
Indira Pašalić
Jasmin Dogan
Lejla Zukan
Mirnes Smajilović
Nedžla Krnjić
Nešad Krnjić
Orhana Kosterović
Refik Umihanić
Selma Rustempašić
Senada Milanović